Friday 8 December 2017

Forex milioner robot nowy


Kodeks Millionaire Forex Robot EA (Live Trading Statement) Jak chciałbyś zapłacić Musisz sprawdzić moje życiowe oświadczenie handlowe TERAZ Możesz zalogować się na mojej platformie MT4, aby samodzielnie szukać. Bez wątpienia, Robot Millionaire Forex Robot jest najbardziej zaawansowanym robotem Forex teraz, na tej planecie. Nie mówiąc dużo, spójrz na prawdziwy handel na żywo (aktualizuj co 5 minut) dla tego robota teraz i naprawdę widzisz to za siebie. Oto prawdziwe oświadczenie na żywo Zalety tego robota - Całkowicie automatyczny obrót - Zarządzanie pełnym finansowaniem - Handel 24 godziny bez przerwy - Duży zysk w ciągu zaledwie kilku minut - Konfiguracja w ciągu 2 minut - Zarób CASH, na którą zasługujesz. - Zostań Wielu Milionerów - Oddaj trochę pieniędzy na cele charytatywne Nie wątp w tego robota, ale zamiast tego wypróbujesz to dla siebie. Najlepsza EA na tej planecie. To, co jest w tobie dla tej EA OGÓLNE WOLNOŚĆ FINANSOWA. Wyszukiwania: Kodeks Forex Milionare (na podstawie 20 opinii) napisał (a): Kupili tę EA, Total scam, no refund. BEWAREMake 100 do 800 Pipsów na Sprzedaż Witamy w systemie Forex Millionaire's System, naszym planem jest dostarczenie naszym subskrybentom bezpłatnych i przydatnych informacji Forex. Naszym celem jest, aby wszyscy subskrybenci zarabiać na rynku forex i żyć dobrym życiem, na które zasługują. Jeśli jesteś nowym w przemyśle forex i chcesz być pomyślnym handlowcą forex, musisz przestrzegać następujących instrukcji: Zrób zmianę wewnątrz siebie. Pamiętaj, że możesz stać się tym, o czym myślisz. Określ cel. krótkoterminowy cel i cel długoterminowy. Reviw Twój cel codziennie. Załóż swój plan, aby osiągnąć swój cel. Określ kroki działania i przetłumacz go na dzienny harmonogram. Wyposażyj siebie w odpowiednią edukację forex. Wyposażyć siebie za pomocą odpowiednich narzędzi. Wybierz odpowiedni brokera. Otwórz konto demo. Trzymaj się strategii naukowych w handlu, Nigdy nie zależy tylko od szczęścia. Rozwijaj swoje umiejętności, znajdź punkt słabości i pokonaj go. Jeśli nie udało Ci się w pierwszej próbie lub nawet w dziesiątej próbie. to nie koniec świata. zrobiłeś coś źle. Ucz się na swoich błędach. Za każdym razem dowiesz się czegoś nowego. Jeśli Edison zrezygnowałaby z pierwszej próby, której nigdy nie spotkamy dzisiaj. Zapytaj sam siebie, ile razy Edison nie powiódł Trzymaj treningu aż do 90 lat. Rozpocznij prawdziwy handel tylko 200-300. Nigdy nie bądź chciwy. stracisz każdą rzecz. Określ punkt strat w każdym handlu. Podstawowe zasady Forex dla początkujących: - Nigdy nie ufaj bogatej szybkiej oszustwom. - Udane przedsiębiorcy zarabiają na większych ramach czasowych i trendach. - Nie patrz na mniejsze ramki czasowe. - Nie sprzedajcie wiadomości. - Handel tym, co widzisz, a nie to, co myślisz. - Wyjścia są ważniejsze niż Twoje wpisy. Kiedy zarobisz zyski, wyślij swój depozyt. Działanie to daje większą pewność i większą siłę w handlu. Podejmij skuteczną strategię i kontynuuj działanie. Prowadzić handel, aż osiągniesz 80-procentowy sukces. Teraz możesz zacząć handlować dużymi sumami Osiągnij swój krótkoterminowy cel. Następnym krokiem jest twój długoterminowy cel. Cały czas pamiętasz, że możesz zostać tym, o czym myślisz. Zrobić coś dobrego dla ludzi. Bądź całkiem pewny, kiedy zrobisz coś dobrego otrzymasz to samo. Zapoznaj się z linkami na tej stronie, aby uzyskać więcej informacji o udanym handlu Forex. lub zarejestruj się w naszym 14-częściowym kursie e-mailowym Szkolenia Forex, gdzie otrzymasz jedną godzinę lekcji w swojej skrzynce odbiorczej. 1. Nasza strategia Forex wideo. 250 Wartość Całkowicie BEZPŁATNA dla naszych subskrybentów. Nauczysz się strategii, która pomyślnie sprawi, że od 100 do 800 rozdań na handel. Otrzymasz szablon Meta Trader dla strategii, która zarobiła miliony dolarów na rynku forex. 2. Kurs e-mailowy dotyczący handlu na rynku Forex. 97 Wartość. Całkowicie darmowy dla naszych subskrybentów Wprowadzenie do forex. Znaczenie handlu walutowego. Rynek walutowy Główne typy transakcji Ruchy cen transakcyjnych na rynku Forex. Jak i dlaczego Ruchy Ruchy Jak zysk z ruchów cen. Narzędzia handlu walutami. Trzej strategia linii trendu. Jak wygrać z Forex: Tajemnica krok po kroku. Strategia handlu walutami. Forex Assassin vs Forex Power Strategy. Właściwy czas w handlu walutowym. Znaczenie czasu rzeczywistego Wykresy Forex. Obliczanie odsetek od transakcji na rynku Forex. 3. System Forex Rush. 97 Wartość. Całkowicie BEZPŁATNE dla naszych subskrybentów 4. Kurs e-mailowy szkolenia e-mailowego. 57 Wartość. Całkowicie BEZPŁATNE dla naszych subskrybentów 5. Kurs Self Improvement Email. 47 Wartość. Całkowicie BEZPŁATNE dla naszych subskrybentówAuto FX Millionaire 8211 Robot Forex Więc dziś mamy Auto FX Millionaire nowy system uderzający w półki, co to jest, czy to dla ciebie będę miał to wszystko w przeglądzie, więc upewnij się, że od czasu do czasu zameldować się aby uzyskać wszystkie najnowsze aktualizacje na tej stronie, w tym oprogramowaniu Forex. Tagline: Zrobiliśmy milion, a teraz robimy to ponownie. Wydaje się na tyle podstawowy, ale jak oni myślą, że Auto FX Millionaire nie jest wcale podstawowym. Na początek istnieje wiele różnych systemów, które można kupić za pomocą tego oprogramowania. Pozwala przejść przez wszystkie od razu, więc wiesz, czego się spodziewać z tego oprogramowania Forex, zwłaszcza ile będzie kosztować Auto FX Millionaire Kosztów Głównego produktu Auto FX Millionaire. 37.00 pm Platinum Advanced Software. 97.00 miesięcznie Szkolenie w kręgach wewnętrznych. 497.00 Automatyczny system ręczny Millionaire Auto FX. 77.00 Jak zawsze mówię z systemami Forex takimi, ty don8217t musisz kupić wszystko i prawdopodobnie don8217t nawet mieć czas, aby nauczyć się wszystkiego, więc don8217t przeszkadza. Wystarczy kupić to, czego potrzebujesz, co naprawdę Ci się podoba, a potem opanuj to i spróbuj wycisnąć z niego zyski. Więc myślę, że oznacza to, że powinniśmy ruszać się i przyjrzeć się i zobaczyć, jakie rezultaty tego oprogramowania ciągnie się. Auto FX Millionaire Results Czy Doesn8217t wygląda na to, że mamy już jakieś wyniki na tym oprogramowaniu Forex. Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych kilku dni więcej informacji napływa do nas tak, jak zazwyczaj. Jest to system, który moim zdaniem zapewni nam jakieś wyniki, dodam je tutaj, gdy będą dostępne. Automatyczna FX Millionaire Wniosek Bez wyników naprawdę nie ma powodu, abyśmy wymyślić jeszcze wniosek. Jeśli masz jakieś komentarze lub obawy, coś, co chcesz dodać do recenzji zrobić to poniżej Czy któryś z was próbował freebies niektóre pochodzą z forex pips finder deversity system Z kilku używam wskaźnika oporu wsparcia i wskaźnik kanału trend na wykresie godzin. Używając ich do długich transakcji (tylko około 2-4 sigan dziennie, czasami mniej) i moich innych ea8217s dla wykresów 5 min. Długie interesy wydają się robić mi więcej pieniędzy niż moje ea8217s w tej chwili. Dzięki Aslam. Byłem kilka minut od zakupu tego ea, chciałem tylko podwójnie sprawdzić, które pary obsługiwane przed zakupem, gdy znalazłem ten post. Kilka razy mnie oszukano, nawet gdy nowe rzeczy wyglądały śmiesznie, ciągle dałem im pieniądze. Mając tylko nadzieję, że to prawda. Świetna robota Jack, Naprawdę muszę ci to przekazać. Jesteście na miejscu i całkiem nieliczni z nas, których naprawdę włączono, również wzięliśmy udział w przejażdżce. Ale zabawna rzecz, jak mówi Jen, jest kogo to obchodzi, czy sygnały dla Fx Auto Millionare są dostarczane przez dwóch facetów z Zulu. przy znacznie mniejszym koszcie, o ile zarabiają pieniądze. Myślę, że każdy potrzebuje dużego przełamu w życiu. Trzymaj rurociągi. Aslam ok chłopaki 8211 Mam odpowiedź od AFM8230. Cześć, nie zamknij transakcji, zaczniemy od nowa. Możliwe jest czasem zduplikowanie zamówień. Nie można ograniczyć liczby zamówień. 8212 Brak aktualnej aktualizacji na temat problemu wasis, ale z alertów e-mailowych (mój AFM jest wyłączony) ma kilka wygranych, więc może być z powrotem na drodze, aby odzyskać, więc osobisty wybór tutaj 8211 iść na złamanie i dać mu kolejną szansę lub pozostawić na testach i obejrzeć je dalej. Sprzedający zawsze uważał, że najlepiej odpowiada na e-maile na czas i być pomocnym. Niektóre problemy techniczne są poza kontrolą anyones82 Myślę, że jak szybko rozwiązują problem i pomagają ludziom odzyskać zdrowie, gdy mam nadzieję, że wystąpi rzadki problem. Pamiętając, że ten facet dał ludziom nadzieję, że zlecenia i zyski pochodzą w 8211 Mogę po prostu dać mu jeszcze jedną szansę i pilnować chwilę Cześć chłopaki tee heee8230 To byłoby miło, że reinbursing klientów 8211 chociaż nie wiem, jak to działa8230 Umm..nice myśli tho. Musiał być problem techniczny .. Nie widzę, jak ktoś w ich prawym umyslu lub złego umysłu otworzyłby się jak 4 zamówienia tej samej waluty i drugi 2 innej waluty na dzień przed płacą bez farmy8230Nawet gdyby był to czasowy ruch na rynku 8211 skok w wypisie może być złe dla małego konta. Andrew 8211 dzięki 8211 Nova ma to 8211 Otrzymałem wiele e-maili, ale umieściłem go na tylnym palniku myśląc, że może to wymagało zbyt dużo pracy w tej chwili (gosh 8211 powiedziałem to 8211 tee hee 8211 tak myślę że zrobiłem) ) Dzięki 8211 i8217ll mają wygląd. Powiem wot 8211 dzięki za komplement Andrew 8211 I szczerze mówiąc, byłem sprytny, gdyby byłbym działał na moje instynkty czwartkowy wieczór, zamknął rozkazy i wyłączył EA aż w przyszłym tygodniu po nie płacowym rachunku gospodarczym, ale zdecydowałem się przeciwko to. duhhhhhhhh8230 Aslam 8211 nie wiesz, co systemy nazywane chorą muszą iść search8230 Nie sądzę, że to mówi na ea, gdy jego zainstalowane, ale to brzmi 828 829 Najsłabiej Belkhayate 8211 Myślę, że to, że one8230 martwy simple8230 nie potrzebujesz manualnego mate8230 gdy świeca uderza w górną linię i zmienia się na dolne linie, w które wprowadzasz handel i zyskujesz, gdy trafi on w środkową linię. Zyski można kontynuować po środkowym punkcie, ale przechodzi w ryzykowne miejsce, chyba że zmienisz stop lossy do tego punktu, wtedy wyskoczyłbym na środkowy punkt. Thats wersji żeńskiej ha ha ha8230 Ok 8211 I będzie polować moje rekordy dla instrukcji dla you8230 większość ludzi przejdź 8211 masz wot 8211, gdy ja wyjaśnić rzeczy w tek dziewcząt tee hee heee8230 Aslam 8211 wspomniał fx auto pilot 8211 nie oznacza oryginalny autopilot czy ty od facetów, którzy pomogli forex turbo zejść z ziemi Jeśli tak 8211 bardzo stary 8211 oryginalny system EA .. Zacząłem od tego, jeśli to, co masz na myśli .. i był naprawdę agresywny w moim handlu jako początkujący 8211 zrobiłem około 3000 w mniej niż 2 tygodnie i byłem naprawdę agresywny (lekkomyślny.) na moim handlu .. nie wiedziałem na rynku 8211 zarządzania pieniędzmi 8211 gosh 8211, który troszczył się o to, że 8211 byłem w drodze, by trafić w każdą damską odzież sklep ja mogłem pomyśleć 8211 wtedy rynki wziąłem dive8230I byłem na domu w czasie i oglądałem 2 SPRZEDAJE rzędy dosłownie skakanie do nieba (kupuję) 8230 W minutach mój rachunek stracił parę tysięcy pounds8230 i ja zamknęłem ich na ich straty jako to kontynuował swój szybki wesoły w ay to heaven8230 To nie retrace i jeśli ja miałem butelkę pobyć w 8211 to miałbym powrócić w następnym tygodniu, ale straciłem nerwę i wyskoczył out8230 Thats, gdy dowiedziałem się moją cenną lekcję zarządzania pieniędzmi i podwójnie zakończony miecz cięcia obu sposobów Rzecz o tym systemie jest to, że nie ma lub jeśli ma 8211 ma bardzo duży stop loss, więc Twoje konto może przejść w ekstremalnych drawdown..I ponownie odwiedził mój ukochany EA kilka miesięcy temu 8211 i to robi naprawdę dobrze, a następnie otworzył rozkaz i poszedłem do alarge rysować i ja pomyślałem 8211 ummm..Doskonały change8230 i kładę to na tylnym palniku znowu. Thats, gdzie forex turbo przyszedł w 8211 Bezpieczne wypłaty Jeśli masz jakieś pieniądze i chcesz ea, gdzie można zarobić pieniądze, ale idzie do wypłaty i może utrzymywać się na zamówienia na 2 tygodnie plus czasami, a potem go robominer8230 handluje Auz i hasnt stop loss tak ostatecznie reverses 8211 Jego konsekwentne choć denerwujące w tym, że może trzymać się handlu na chwilę, ale zarabiać pieniądze zostawił sam. To naprawdę nie jeden patrzeć na dobę 8211 to doprowadzi do barmy i trzeba trzymać się surowych zasad zarządzania funduszami wielkości. Zdecydowanie dłuższy okres jednego - konkulturalnie dobry (ale nudny, jeśli jesteś po szybkich wygranych). Hey 8211 mam rozmawialiśmy na zawsze - tee hee 8211 tak myślę, że mam 8211 więc myślę, że i8217ll idź raid kuchni 8211 i8217m pewnie mam jakieś czekoladowe gdzieś w there8230Later facetów 8211 Jen Jen8217s sprytny plik Aslam, a jak w większości rzeczy w kobiety życiowe są zwykle słuszne. Jedna jedna rzecz dla każdego, facet na Forex Machines miał kontakt z AFM (szczęście go) i they8217ve powiedział mu, że są sortowanie różnych kwestii i że fundusze utracone zostaną odzyskane. Mam nadzieję, że to jest prawdziwe Cheers Hey Guys, (biorę wolność zadzwonienia do Jen Jenny z nas, z tego, jak się rozkwitała i uczestniczyła Shes sport i ma postawę Ha ha) Jen, Jeśli mówisz o systemie Belafayate Mostafa, Mam to, ale źle umieściłem podręcznik. Czy masz podręcznik W każdym razie, daj mi znać, co działa zgodnie z Tobą. Uwaga wzięte z matematyki Turbo Pips, wydaje się, że opracował stosunki, więc myślę, że jego czas zwrotu. Andrew, czytałem też o tym, że znalazł ciekawe nowinki. Pozwól wszystkim spróbować zobaczyć. Problem polega na tym, że mamy tylko dwie ręce, dwie nogi, dwa oczy i ograniczony czas. Ile rzeczy można naprawdę dobrze zrobić Ale jeśli jej pomoc, czytałem o facecie, który handluje, komponuje muzykę, organizuje koncerty i gra na gitarze basowej z zespołem jazzowym. Prowadzi również 10 10 dni wieczorowych. Brzmi jak ktoś, kogo znamy Andrew. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z Fx Auto Pilot, przeczytałem kilka dobrych rzeczy na ten temat. Poszukiwanie świętego Graala trwa nadal, wszyscy na pokładzie. Cheers Aslam Aslam system afm naprawdę zrobić ppl szalony, spalić moje pół rachunku z powodu eurus i eurjpy. niemniej jednak mam nadzieję, że mistrz handlowy robi dobrą robotę i wiedział, że trend zmieni się w poniedziałek, bo inaczej moje całe acc naprawdę spłonie ponownie, po prostu wpisałem odpowiedź i nacisnąłem coś, czego nie powinienem i stracił to 8211 duhhh 8211 więc heres skróconej wersji, jak I8217m znudzony 8211 Andrew 8211 dziękuję 8211 tak dobrze, 8211 nadzieję, że jesteś również tee heee8230 byłem wczoraj 8211 Mam hobby, które sprawia, że ​​jestem zajęty tak 8211 byłem bardzo zaskoczony w czwartek Późne wejścia 8211 Jestem upewnij się, że ich system ma problem techniczny8230shame stało się to również na non-płacowym dniu. I anulowane 2 zamówienia, zanim poszedłem do pracy i otworzył 2 więcej później. 8211 to zamknął kilka GBP rozkazie myślę, mam notatkę do facetów pytając, co było nie tak 8211 czy poszli szalony czy mają problemy techniczne 8211 czeka na odpowiedź, więc się z tobą zaktualizuje. I8217m też nie był pod wrażeniem. Powinni byli zbudować coś w systemie pozwalającym na ręczne ograniczenie ilości zamówień, które przedsiębiorca zabiera 8230 jak oni znają saldo konta osób Turbo 8211 Aslam8230 stosunek straty do wygranych nie działa w długim okresie8230 ja nie mogę sobie radzić w pipsach, jak i havent opracowane, jak liczyć pipsy z 5 cyfr brokers8230 (do i liczyć 5 cyfry 8211 duhhh), więc porozmawiać pieniądze terms8230 na 1 pip dostaniesz 5 dla każdego order8230then dostać stratę równa 1008230 następnie inny strata 1008230 to strata 1:20 8211 1 x strata 20 wins8230 To nie może trwać długo. Otrzymałem zwrot. Para 8211 tak trasa wygląda wysoko, ale robi to szybko, chyba że kiedyś idzie do piekła i możesz to powiedzieć, kiedy dostaniesz wiele strat za sobą. Używam pipety 30 sl8230 i8217ve zauważyłem, że jeśli chodzi o 30 pipsów, to rzadko się zwraca. System ma 90 pip sl 8211 zbyt duży 8211, jak mówię 8211 może się zmienić, ale kiedy byłem pierwotnie testowania zauważyłem, jeśli trafił 30 pipsów miało kłopoty. System wspomniał o aslamie na handel ręczny8230 nie wiem o tym, ale mam inny, który działa, ale nadal brakuje tych cholernych wpisów8230I muszę szukać jego nazwy. to nie robi alerty i uderza w pewien punkt, w którym idziesz i nie wiem dlaczego, ale zawsze robi cuppa lub coś nonsensownego, kiedy uderza punkt wejścia, a potem jego za późno, aby wejść w trakcie transakcji w toku 8211 prawie zakończony8230 (całkiem szybko) I8217 będzie to dla ciebie. you8217 prawdopodobnie mają więcej cierpliwości niż mam 8211 myślę, że nazywa się mbfx8230 oh hum8230 i najlepiej się ruch 8211 hobby dzień dzisiaj i muszę wydostać się z domu Keep well 8211 Andrew 8211 dzięki. złapać wkrótce. miły weekend. Jen Hi Aslam, 4 handel EURJPY przeszedł duży spadek, możesz zrozumieć, dlaczego nie zostały zamknięte na głównym koncie 8211 wielu nieszczęśliwych ludzi na różnych stronach internetowych. Zamknąłem 3 z mojego dzisiejszego dnia na swoim koncie i zastanawiam się, czy kontynuować AFM, biorąc pod uwagę problemy z serwerem. FX Steam zawsze była dla mnie zagadką, dwóch lub trzech zwycięzców, a następnie pełnego zwycięstwa SL i utraconych zysków. Cześć Jen, jeśli ona jest w pobliżu, jesteś w porządku babe Zobacz wam później, masz dobry weekend wszystkie PSS: Mam parowe światło, ale używam dwóch trzech Eas razem i kiedy nie ma handlu innym jest i miałem to samo doświadczenie co Jen . Będę próbował ich pojedynczo narazić, a także udać się do Fapturbo 54 i Ichimoku, zgodnie z sugestią Andrew. Dziękujemy za poradę. Zobacz Ya wokół. Aslam Witam wszystkich, zacząłem z hukiem, a moje 5000-demo konto podwoiło się do 10.000 - z Turbo Pips. Użyłem go tylko w domyślnych ustawieniach czasu 18-19 godzin, a druga ustawieniu od 1 do 23 godzin. To poszło do rozliczenia i ja byłem do 4.900 dziwnego, ale teraz zrównałem się do punktu gdzie ja teraz 1270 w zysku. Jen i Andrew masz rację, gdy mówisz, że handel ręczny jest dobrym planem tworzenia kopii zapasowych. Mam problemy z systemem ręcznym DDFx, ponieważ wszystkie 34 wskaźniki nie ustawiają się we wszystkich harmonogramach zgodnie z wymaganiami, co skutkuje stratą. Czy masz jakieś wskazówki dla mnie w tym względzie lub czy masz jakiś ręczny system wart swojej soli, który działa Pozdrowienia i utrzymuj rurociągi. Aslam Cześć chłopaki i dziewczynki, Aslam dziękuje za wsparcie 8211 I8217m nie wiesz o tagu 8216expert8217, bardziej sprawę zachowania czujnego oka na rzeczy Miło widzieć you8217ve podjął nurku z AFM, youll8217ll okaże się, że ich serwer sporadycznie idzie w dół i ty musisz ponownie uruchomić MT4. Cztery transakcje Jen wspomniały o EURJPY iw chwili wypłaty. FAP Turbo 54 wygląda bardzo solidnie z 7 rzędami dziś wieczorem, wszyscy zwycięzcy. Do zobaczenia na bloguMusisz się: Robot Millionaire Forex Robot Musisz sprawdzić mój życiowy rachunek handlowy TERAZ Bez wątpienia, Forex Millinaire Code Robot jest najbardziej zaawansowanym robotem Forex teraz, na tej planecie. Nie mówiąc dużo, spójrz na prawdziwy handel na żywo (aktualizuj co 5 minut) dla tego robota teraz i naprawdę widzisz to za siebie. Oto prawdziwe oświadczenie na żywo Zalety tego robota - Całkowicie automatyczny obrót - Zarządzanie pełnym finansowaniem - Handel 24 godziny bez przerwy - Duży zysk w ciągu zaledwie kilku minut - Konfiguracja w ciągu 2 minut - Zarób CASH, na którą zasługujesz. - Zostań Wielu Milionerów - Oddaj trochę pieniędzy na cele charytatywne Nie wątp w tego robota, ale zamiast tego wypróbujesz to dla siebie. Najlepsza EA na tej planecie. To, co jest w tobie dla tej EA OGÓLNE WOLNOŚĆ FINANSOWA. Ostatnio edytowane przez secatrix 05-31-2009 o 17:27. Senior Member Zarejestrowany Jan 2009 Skąd Australia Postów 631 co mówisz, że znalazłeś świętego graala i sprzedajesz go za 149 EUR jakoś po prostu nie wierzę Pokaż nam testy backtestu, chciałbym też wiedzieć, na ile masz spread Ta para i która pośrednika używasz Junior Member Dołącz do daty Maj 2009 Posty 21 nie sądzisz, czy to było takie same w tamtym prawdziwym kontem, to będą wysyłać wyniki testów na żywo, a nie na wynikach z tam demonstracji kont. przy użyciu sigmaforex na przykład otrzymasz spread 1 lub 2 pipsów na prawie wszystkich parach na koncie demonstracyjnym, gdzie na większości innych brokerów będzie więcej niż 3 do 8 pipsów. chyba że mogą dostarczyć żywe testy z spreadami większymi niż 1 lub 2 pipsami oraz test z oceną wyników z kilkuletnim okresem pokazującym dobre wyniki, wówczas te wyniki demo, które dostarczają, są całkowicie lekceważące i bezużyteczne w handlu na żywo. Zgadzam się, ale wydaje się, że niemożliwe, jeśli ktoś, kto zarobi przez rok z zyskownej EA, zamierza sprzedać ją tylko setkom. Btw dziękuję za twoje informacje. Mam mniej wiedzy na temat maklerów. Junior Member Zarejestrowany May 2009 Posty 4 I get fooled on this EA. dont go kupić to będzie spienić konto z dowolnym broker Uważam, że to Forex Meta Robot jinxed IMO

No comments:

Post a Comment